Globaalne reklaamkingituste ASI uuring 2016
Globaalne reklaamkingituste, ärikingituste, firmakingituste ja meenete ASI uuring 2016
Uuendatud: 13.09.2018
USA globaalses reklaamkingituste uuringus osales sada tuhat inimest ning muu hulgas saate sealt teada, et keskmiselt kasutatakse ühte reklaamkingitust 8 kuud.
ASI globaalsest reklaamkingituste uuringust tuleb välja, et 61% kontorilauale mõeldud logoga kingitustest kasutatakse üllatavad 14 kuud.
60% vastanutest väitis, et nad teevad hea meelega äri ettevõtjatega, kes kingivad neile akupanga. 87% inimestest, kellele oli kingitud akupank, ütlesid, et jätavad selle kindlasti endale.
Oluline fakt on, et kui kingituse saaja on tootest isu täis saanud, annab 57% neist selle edasi järgmisele kasutajale.
USA-s saab üks pastapliiats tähelepanu 2 805 korral (kontakti), Londonis 3 449 muljet(kontakti),
Pariisis 1 204 muljet(kontakti) ja Berliinis lausa 5 615 muljet(kontakti).
Uuring väidab, et keskmine reklaamkingituste CPM on USA-s 7 USD, ajalehereklaamil 32 USD, ajakirjareklaamil 24 USD, nutiseadmes reklaamimisel 10 USD, raadioreklaamil 7 USD.
Reklaamikanalina on uuringu järgi eelistatuimad reklaamkingitused. Teiseks valitakse reklaam ajalehes, kolmandaks raadio- ja neljandaks ajakirjareklaamid. Tervelt 2,5 korda rohkem inimesi soovivad saada reklaamkingitusi, kui näha reklaami internetis. 85% inimestele meenub esimesena bränd, kes on neile kinkinud t-särgi või mütsi.
Originaal uuringuga saate tutvuda siin: Globaalne reklaamkingituste ASI uuring 2016
Source: ASI
Meilt leiate innovaatilised firma logoga tooted.