LAI VALIK REKLAAMKINGITUSI

Kõik reklaamteenused ühest kohast - mugav, kiire ning professionaalseim teenindus

Globaalne reklaamkingituste ASI uuring 2016

09.10.2017

Jagage seda artiklit sõpradega:

Globaalne reklaamkingituste, ärikingituste, firmakingituste ja meenete ASI uuring 2016

Uuendatud: 13.09.2018

USA globaalses reklaamkingituste uuringus osales sada tuhat inimest ning muu hulgas saate sealt teada, et keskmiselt kasutatakse ühte reklaamkingitust 8 kuud

ASI globaalsest reklaamkingituste uuringust tuleb välja, et 61% kontorilauale mõeldud logoga kingitustest kasutatakse üllatavad 14 kuud.

60% vastanutest väitis, et nad teevad hea meelega äri ettevõtjatega, kes kingivad neile akupanga. 87% inimestest, kellele oli kingitud akupank, ütlesid, et  jätavad selle kindlasti endale. 

Oluline fakt on, et kui kingituse saaja on tootest isu täis saanud, annab 57% neist selle edasi järgmisele kasutajale.

USA-s saab üks pastapliiats tähelepanu 2 805 korral (kontakti), Londonis 3 449 muljet(kontakti), Pariisis 1 204 muljet(kontakti) ja Berliinis lausa 5 615 muljet(kontakti). 

 Uuring väidab, et keskmine reklaamkingituste CPM on USA-s 7 USD, ajalehereklaamil 32 USD, ajakirjareklaamil 24 USD, nutiseadmes reklaamimisel 10 USD, raadioreklaamil 7 USD. 

Reklaamikanalina on uuringu järgi eelistatuimad reklaamkingitused. Teiseks valitakse reklaam ajalehes, kolmandaks raadio- ja neljandaks ajakirjareklaamid. Tervelt 2,5 korda rohkem inimesi soovivad saada reklaamkingitusi, kui näha reklaami internetis. 85% inimestele meenub esimesena bränd, kes on neile kinkinud t-särgi või mütsi.

Originaal uuringuga saate tutvuda siin:  Globaalne reklaamkingituste ASI uuring 2016

Source: ASI 

Meilt leiate innovaatilised firma logoga tooted

Jagage seda artiklit sõpradega: