Reklaamkingituste roll turunduses on tõusutrendis
Eriolukorra poolt põhjustatud muutused majanduses on esitanud turundajatele hulgaliselt uusi väljakutseid. Tuleb mõelda, kuidas piiratud eelarvega saavutada samasuguseid tulemusi, et pälvida potentsiaalsete klientide tähelepanu ja olemasolevaid mitte kaotada. Vanad meetodid hetkeolukorras enam küllaldast tulemust ei pruugi anda. Seega on aeg korrastada ärimudeleid ning kasutusele võtta uusi turundusviise.
Esmalt peaks püstitama küsimuse: mil moel 2+2 reegli tingimustes oma ettevõtte nähtavust parandada? Kuna kokkusaamiste korraldamine on raskendatud ning üritusi veel praktiliselt ei toimu, siis on loogiline, et endisest veelgi suurema tähtsuse omandavad kõik digitaalsed kanalid. Oma turunduseesmärkide saavutamiseks ning brändi nähtavuse parandamiseks online-kanalites tuleb varasemast veelgi enam keskenduda kvaliteetse sisu loomisele. Tuleb olla nutikas ja otsida originaalseid lahendusi ning kaasata oma ettevõtte eduloosse ka klient. Seda saab tõhusalt teha, kasutades reklaamkingitusi ja ärimeeneid.
Kuidas oma brändi nähtavust parandada?
Esmalt tuleks ringi vaadata ettevõtte sees, sest kõige paremad brändisaadikud ja reklaamikandjad on järeleproovitult oma töötajad. Kasutades oma töötajate loomingulist potentsiaali on võimalik luua palju head visuaalset materjali, mida siis kajastada nii sotsiaalmeedias kui ka teistes digikanalites.
Brändi saab muuta nähtavamaks ka firmakingituste abil. Parimad firmakingitused on kvaliteetsed ja praktilised tooted, nagu logoga T-särgid, tikandiga nokamütsid, trükiga vihmavarjud või akupangad, personaliseeritud kruusid või logoga termostass, kuid kindlasti ka reklaamrõivad.
Kuid brändi nähtavuse suurendamisel on väga tähtis roll ka teie headel klientidel. Kinkides klientidele oma firma logoga praktilisi reklaamtooteid, mis kindlasti kasutust leiavad, muudate kliendi nn elavaks reklaamtulbaks. Olgu selleks reklaamkingituseks siis bränditud kõrvaklapid, kaarditasku metallist, sümboolikaga seljakott või trükiga poekotid, aga miks mitte ka lihtsalt logoga pastakas.
Läbimõeldult tehtud reklaamkingitused on üks parimaid võimalusi kasvatada brändi nähtavust, mis omakorda aitab kaasa positiivse kuvandi loomisele. Uuringud näitavad, et kuni 85% kõigist klientidest mäletab väga hästi brändi, olles saanud kingiks nende logoga poekoti, kvaliteetse pleedi või bränditud nokamütsi.
Kaasates reklaamkingitused firma on-line nähtavuse parandamise protsessi toob see kindlasti hulgaliselt positiivset tagasisidet. Olgu digisisu loojateks siis teie kliendid või oma töötajad. Siia kuuluvad nt igasugused jagamis- ja auhinnamängud sotsiaalmeedias. Tulemus on parim, kui füüsiline reklaamtoode seotakse osavalt sisuloomega. Kasutades reklaamkingitusi läbimõeldult ja osavalt on tõenäosus, et saavutate oma turunduseesmärgid väga suur.
Reklaamkingitused kasvatavad kliendilojaalsust
Kuna järjepidev reklaamkingituste tegemine on salarelv, mis aitab kliente ettevõttega siduda, siis pikka pausi selles teha ei tasu.
Aga tavapärased, ainult logoga varustatud ärikingitused, enam nii edukad ei ole. Reklaamkingituste puhul on väga oluline sõnum, kvaliteet, disain, toote kvaliteet, kindel sihtrühm ja õige ajastatus. Tulemus on parim, kui kaasate firmasiseselt ettevalmistusprotsessi peale juhtkonna ka personaliosakonna, turundusosakonna, müügiosakonna ja klienditeeninduse. Välistest partneritest aga reklaamkingituste agentuuri eksperdid. Tulemuslikkust tõstavad ka nn call to action (tegutsema kutsuvad) reklaamkingituste kampaaniad, kus kasutatakse kingitusi auhindadena.
Järjepidev ja mõtestatud ärikingituste tegemine kasvatab klientide lojaalsust ja mõjub brändile kindlasti positiivselt. Unustada ei tohiks ka oma firma töötajaid. Reklaamkingituste valikut tuleks uuendada 2-4 korda aastas ning personaalsete, eritellimusel valmistatud kingituste kasutamine annab alati paremaid tulemusi kui pelgalt suvalistele reklaamtoodetele sümboolika lisamine.
Unikaalsete ja personaliseeritud reklaamkingitustega annate oma brändile lisaväärtust, mida saab oskuslikult ära kasutada ka digitaalses sisuloomes. Nii saavutate turunduseesmärgid kiiremini ja tulemuslikumalt.
Veel häid mõtteid ja põnevaid ideid, kuidas tõhustada oma turundustegevust ärikingituste ja firmameenete toel saate järgmistest lugudest:
Firmakingitused aitavad meeskonda motiveerida
Reklaamkingitused ja roheline mõtteviis
Praktiline juhend, kuidas edukalt ühendada digitaalsisu ja reklaamkingitused
Ärikingitused, mis tegelikult ka töötavad
10 põhimõtet reklaamkingituste valimisel